در انبوه وجود این همه دستگاه های متولی، ویرانگی دشت دریاسر تاسف برانگیز است. از مقامات صاحب مسئولیت اگر بگذریم، سهم سمن ها و حتی مردم منطقه چگونه است؟ سهم ما تنها کرایه خانه، پارکینگ و فروش محصولات محلی است. ...